Elke dag een beetje bloed verliezen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Een vraag over tussentijdse bloeding. Aanstaande zondag hoor ik pas weer ongesteld te worden, maar vanaf afgelopen maandag verlies ik elke dag een beetje bloed, heel vreemd. Het doet verder geen pijn, ik ben niet misselijk of duizelig, ben niet aan de pil, nog nooit met iemand naar bed geweest en heb een vrij regelmatige menstruatie. Ik begrijp niet waarom ik nu al vier dagen telkens een beetje bloed verlies. Het ruikt niet vreemd maar heeft wel een beetje een donkere kleur. Moet ik dit nu als menstruatie zien of ben ik zondag weer gewoon ongesteld? Ik hoop dat het iets onschuldigs is. Bedankt vast voor de moeite.

Antwoord

Op zich kan dat wel eens gebeuren. Dat is niet iets om je ongerust over te maken. Waarschijnlijk gaat het de volgende maanden weer als vanouds.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

medischmenstruatie