Waarom vindt een man het fijner om te geven en iets voor een vrouw te doen, en e...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Waarom vindt een man het fijner om te geven en iets voor een vrouw te doen, en een vrouw om te ontvangen?

Antwoord

Als het goed is gebeurt dat over en weer. Het is echt niet zo dat een man het fijner vindt om iets te geven en een vrouw om iets te ontvangen. Wel vindt een vrouw het vaak heel erg leuk om een hoffelijke, attente man te hebben. En een man zal dan zijn vrouw waarderen om alles wat ze doet. Maar als het goed is, zal dat geven en ontvangen over en weer het geval zijn.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

relaties