Wat moet ik doen? Ik ben verliefd op een man van 43. Zelf ben ik 24. (...)

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Wat moet ik doen? Ik ben verliefd op een man van 43. Zelf ben ik 24. Hij is nog vrij ook, wel getrouwd geweest. Help mij. Het leeftijdsverschil is toch veel te groot.

Antwoord

Het is inderdaad wel een erg groot leeftijdsverschil. Bovendien is hij al eens getrouwd geweest en heeft dus al heel wat meegemaakt in zijn leven. Ik zou je willen aanraden heel erg voorzichtig te zijn en je zeker niet te snel in deze relatie te storten. Luister goed naar adviezen van mensen om je heen zoals die van je ouders, mensen die echt van je houden en het beste met je voor hebben.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verliefdheid