Ik ben verliefd op een geweldig leuke jongen. We zien elkaar weinig. Ik weet nie...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben verliefd op een geweldig leuke jongen. We zien elkaar weinig. Ik weet niet of hij op mij verliefd is. Maar ik kan hem niet van mij afzetten, denk elke dag: hopelijk stuurt hij een smsje of mailtje. Dan is de teleurstelling steeds weer groot als dat niet gebeurt. Ik wil graag samen verder. Maar als dit niet mogelijk is, hoe kan ik dit van mezelf afzetten?

Antwoord

Als je iemand leuk vindt, kun je ook zelf beginnen een mailtje te sturen. Meestal zijn meisjes wel goed in het vinden van een of ander smoesje om zo contact te krijgen met een jongen. Dan kun je aan het antwoord wel zien of hij het leuk vindt en zo bouw je dat dan langzaam maar zeker het contact op of... niet. Maar dan komt er tenminste aan die onzekerheid een einde.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid