(...) Hij toont meer interesse in me dan andere jongens. Ik weet nu absoluut nie...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben onwijs verliefd op een jongen uit de kerk. Hij heeft al eerder een relatie gehad. Dat is uitgegaan door vele redenen. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik hem leuk vind. Hij zei zelf niet veel voor me te voelen omdat hij nog graag verkering wil met zijn vorige. Al ruime tijd geleden heeft hij dit gezegd. Hij zelf zoekt nu wel veel contact met mij. Hij belt me dan en dan praten we wel een uur! Hij is nu ook bij mij thuis geweest en hebben we een dvd gekeken. Hij toont meer interesse in me dan andere jongens. Ik weet nu absoluut niet hoe of wat. Moet ik nu hem geloven dat hij me niet leuk vindt? Ik wil hem wel heel graag.

Antwoord

Het feit dat hij toch zo toenadering met jou zoekt, lijkt me dat hij jou toch ook wel aardig vindt. Ik denk dat wanneer dat zo doorgaat, je daar ook met hem over mag praten. Begin dan niet meteen heel ‘zwaar’ over het krijgen van verkering, maar vraag hem of hij het ook zo gezellig vindt. Dan kan hij er vervolgens op antwoorden en kun je stapje voor stapje verder gaan.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid