Elly en Rikkert

B. Noteboom / Geen reacties

Vraag

Kunt u iets vertellen over de versjes die Elly en Rikkert zingen? Aan de ene kant vind ik ze wel mooi, maar aan de andere kant vraag ik me af of ze wel helemaal verantwoord zijn.

Antwoord

Elly en Rikkert schrijven samen héél veel liedjes. Zij schrijven die liedjes met een thema voor ogen. Daar komen soms hele mooie liedjes uit. Ook zijn de liedjes origineel, en wat het belangrijkste is, ze komen uit een bewogen hart.

Elly en Rikkert zijn twee christenen en de liefde van de Heere Jezus geeft ze bewogenheid. Ook in het schrijven van de liedjes. Sommige teksten van Elly en Rikkert liggen voor jou misschien op een andere golflengte. Dat komt waarschijnlijk door verschil in ligging en achtergrond. Maar hun doel is goed! Daar kunnen héél veel musici binnen de geestelijke muziekwereld véél van leren!

Beoordeel zelf de teksten per liedje. Sommige zou ik zelf niet snel zingen en andere weer wel. Daar ben je vrij in! Veel succes ermee!

Hartelijke groet,
Bert Noteboom

Lees meer artikelen over:

Elly&Rikkertgospelopwekking