Hoeveel tijd moet er tussen zitten voor je weer aan een relatie mag beginnen? Zo...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Hoeveel tijd moet er tussen zitten voor je weer aan een relatie mag beginnen? Zonder dat de mensen over je gaan kletsen dat je misschien iemand bent die wat ‘floddert’! Ik zou graag een eerlijke en goede jongen ontmoeten, maar helaas tot driemaal toe is dat niet gebeurd. Hoe zou ik mij kunnen opstellen tegenover een jongen uit mijn omgeving die wat in mij ziet, maar ook die jongens heeft gezien waar ik een tijdje wat mee heb gehad?

Antwoord

Dat is moeilijk aan te geven. Het gaat er om dat je voor jezelf ervan overtuigd bent dat je er goed en eerlijk mee bent omgegaan. Laat de buitenwereld verder voor wat het is. Bij de een verloopt het allemaal in één keer goed en bij de ander kan het soms even duren voordat de het goed gaat. Daarom ook heb je verkering om te zien of je bij elkaar past.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verkering