Mag je binnen je huwelijk seksspeeltjes, als vibrators e.d. gebruiken?

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mag je binnen je huwelijk seksspeeltjes, als vibrators e.d. gebruiken?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Binnen het huwelijk mag je van elkaar genieten. Maar om er attributen bij te gebruiken, vind ik alweer een stap verder gaan. Wat dat betreft zou je genoeg aan elkaar zelf moeten hebben. Ook is het een christen goed op allerlei gebied matig te zijn en dat geldt zeker ook voor de seksualiteit. En het wordt al helemaal moeilijk als de een wel die attributen wil gebruiken en de ander niet. In het laatste geval kan het zelfs beledigend overkomen.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten