Mag je binnen je huwelijk seksspeeltjes, als vibrators e.d. gebruiken?

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mag je binnen je huwelijk seksspeeltjes, als vibrators e.d. gebruiken?

Antwoord

Binnen het huwelijk mag je van elkaar genieten. Maar om er attributen bij te gebruiken, vind ik alweer een stap verder gaan. Wat dat betreft zou je genoeg aan elkaar zelf moeten hebben. Ook is het een christen goed op allerlei gebied matig te zijn en dat geldt zeker ook voor de seksualiteit. En het wordt al helemaal moeilijk als de een wel die attributen wil gebruiken en de ander niet. In het laatste geval kan het zelfs beledigend overkomen.

Alie Hoek-van Kooten