(...) Dus heel misschien kunt u nu wat tips geven om toch op Daniëlkamp te mogen...

Ds. J. Driessen / Geen reacties

Vraag

Beste dominee Driessen, op de vraag wat de motieven van mijn ouders zijn -ik heb het ze gevraagd-  kan ik dit zeggen: (1) ze vinden me te jong, (2) ze vinden dat ik nog niet zonder hen op vakantie mag, en (3) ze vinden het voor mij een onverantwoorde uitgave (ik wilde het namelijk zelf betalen). En op de opmerking dat u het zich niet kon voorstellen dat mijn ouders bang zijn dat mij wat overkomt: vooral mijn moeder is daar bang voor, ook als ik naar school ga. Maar dat kan ze natuurlijk niet tegenhouden. Dus heel misschien kunt u nu wat tips geven om toch op Daniëlkamp te mogen?

Antwoord

Beste vriendin,

Omdat ik jou noch je ouders ken, kan ik geen ander antwoord geven dan dat ik op de eerste vraag gegeven heb. Het lijkt me goed dat je dingen nog maar een rustig probeert te bespreken.

Met vriendelijke groet,
Ds. J Driessen

Lees meer artikelen over:

relaties