Geven voor de zending

J.W.N. van Dooijeweert / Geen reacties

Vraag

Beste meneer Van Dooijeweert, Ik lees altijd aandachtig jullie gebeurtenissen aan de andere kant van de wereld. Over de wonderen die er gebeuren en ik ben soms diep van onder de indruk hoe de HEERE daar werkt. Maar er zal voor de zending ook geld moeten binnen komen. Weet u misschien waar dit gestort kan worden?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Dat is een leuke vraag!! Maar je hebt inderdaad gelijk: Mijn grootmoeder zie altijd: "Zonder geld kun je gaan waar niet te koop is". En dat geld ook voor ons werk. Dat jij moet vragen waar je geld kunt storten komt omdat wij een "stille fondswerving" hebben. We adverteren niet maar bidden steeds weer of de Heere harten wil neigen om te geven voor ons heerlijke maar ook dure werk. Tot de dag van vandaag heeft de Heere wonderwel voorzien. Elke keer weer zijn er mensen die ons werk willen steunen. Nou het is niet moeilijk om dat te doen.

Rabo 1339 49 990 van St. Andreas-Werk te Waddinxveen, neemt graag je
bijdrage in ontvangst.

Bij voorbaat hartelijk bedankt en Gods zegen toegewenst.

Evangelist J. van Dooijeweert

Tags in dit artikel:

collectezending