(...) alleen zou ik echt niet weten hoe je met je vriend begint over het stellen...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben best wel open, alleen zou ik echt niet weten hoe je met je vriend begint over het stellen van grenzen in lichamelijk contact voor het huwelijk. Weet u  misschien een oplossing?
ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Als je met elkaar aan het knuffelen bent, dan merk je toch op een gegeven moment dat het moeite kost om niet nog verder te gaan. Dan moet je er toch wat over zeggen. Dan heb je toch een aanleiding om er over te praten. Je kunt toch ook in z’n algemeenheid iets zeggen over seksualiteit en er dan over beginnen. Je kunt het toch niet laten gebeuren want dan mondt het uit op seksuele omgang.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

seksualiteit voor het huwelijk