Geen okselhaar

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Klopt er iets niet als je als meisje van ouder dan 20 geen okselhaar hebt?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Menstrueer je ook nog niet? Misschien toch goed om eens naar de huisarts te gaan.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

beharing