Vriend houdt van popmuziek

B. Noteboom / Geen reacties

Vraag

Ik zit met een vraag. Hoe kan ik aan mijn vriend uitleggen dat popmuziek verkeerd is?

Antwoord

Beste vragenstelster,

Ga met je vriend eens na wie de 'muziek' schrijft en uitvoert, wat voor leven die persoon leeft, waar de teksten over spreken, hoe 't publiek reageert. Vraag hem of het tot eer van God is (is duidelijk te zien!). Iedere dreun, elk woord wat tot eer van satan gezongen wordt, is als het ware een klap in Gods heilig Aangezicht! Muziek is of tot eer van God of tot eer van satan! Wil hij dan nog kiezen voor die 'muziek'? Jij kunt je vriend het zeker uitleggen, maar bid vurig voor, tijdens en na je uitleg tot God of het ook in zijn hart door mag dringen. Dan zal hij radicaal breken met deze 'muziek'.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt. Gods zegen toegebeden!

Bert Noteboom jr.

Ps. Jij bent de juiste persoon om hem hierop te wijzen. Jou commentaar & visie raakt hem! Kom dus ernstig en bewogen over, maak er gebruik van!

Lees meer artikelen over:

muziekpopmuziek