(...) Bijna iedere keer als we gemeenschap hebben, heb ik helder bloedverlies (....

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik (vrouw) ben nog niet zo lang getrouwd. Bijna iedere keer als we gemeenschap hebben, heb ik helder bloedverlies. Op zich heb ik er geen last van, want het is niet pijnlijk, maar echt fris vind ik het niet. Is dit normaal?

Antwoord

U moet hier toch mee naar de huisarts gaan. Tijdens de seksuele omgang hoor je geen bloedverlies te hebben. Zoiets moet wel behandeld worden. Het zou een (klein) wondje aan de baarmoedermond kunnen zijn.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

medisch