Broekmassage

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mijn vriendin en ik hebben pas seksueel contact gehad. Zij heeft mij over mijn broek heen gemasseerd. Dat was best opwindend, maar na afloop kwam mijn voorhuid niet terug naar voren. Ik heb toen de volgende dag zelf de voorhuid terug getrokken. Nu ben ik bang dat dit niet goed is. Klopt dat? Betekent dit dat wij later een probleem kunnen krijgen bij geslachtsgemeenschap? Wat kan ik hier aan doen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Wat jij noemt is nog geen seksuele omgang. Bij seksuele omgang gaat de man bij de vrouw ook naar binnen. Ook in de verkeringstijd spelen seksuele gevoelens naar elkaar toe al een grote rol en dan mag je elkaar aanraken, strelen. Het advies wat ik altijd geef, is om je kleren aan te houden. Wat jullie hebben gedaan, valt hieronder.

Het is helemaal niet vreemd om de voorhuid zelf weer terug te moeten schuiven. Bij een erectie schuift de voorhuid van de glans penis (de eikel) af en nadat de erectie voorbij is, schuift de voorhuid weer terug en anders moet je dat met de hand even doen. Dus alles functioneert goed bij je.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten