Veel vragen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

  • Is niet- (specifiek) christelijke muziek altijd verkeerd en  (rustige) instrumentele muziek altijd betrouwbaar? Ik ben zelf fan van Stef Bos, dat lijkt mij niet persé verkeerd. Nee, niet alle nummers zijn naast de bijbel geschreven maar dat is met (vrije) kinderliedjes bijvoorbeeld ook niet.
  • In de bijbel staan veel oproepen tot bekering en dit lukt alleen in Gods kracht en met Zijn hulp en door/uit genade. Maar waarom ligt bij veel (bevindelijke) christenen de nadruk op "bekeerd wórden". Is de grondtekst dan onduidelijk of waar zit de kneep in deze (heilige) zaak?
  • Graag zou ik verdieping in mijn stille tijd willen. Het leek me goed om daar eens een boek over te lezen met praktische handreikingen en tips.
  • ...
ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Je stelt wel héél vragen kort achter elkaar. De meeste antwoorden zijn te vinden in ons archief van bijna 20.000 artikelen. Je kunt zoeken op een trefwoord/tag en bij dat thema staan een aantal vragen en antwoorden die van toepassing zijn. Mocht je iets niet kunnen vinden, mail ons dan even op vragen@refoweb.nl.

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl