Eerst vrienden, later relatie

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Ik heb vriendschap gesloten met een meisje. Eigenlijk zou ik wel verkering willen. Helaas vinden mijn ouders dit niet goed omdat ik nog te jong ben. Ik wil mijn ouders niet ongehoorzaam zijn en heb daarom gewoon gevraagd aan diegene om vrienden te zijn. Ik wil dus eigenlijk die ander beter leren kennen om als ik ouder ben eventueel een relatie aan te gaan. Is dit slecht of raar? Veel van mijn vrienden vinden dit ongepast. Wat vindt u?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Je wilt weten wat ik van je levenshouding vind... fantastisch, geweldig! Een meisje is geen ‘speeltje’. Ouders zijn er om je leiden op de weg naar volwassenheid! Leer haar kennen en je ziet vanzelf of en méér inzit dan vriendschap. Als zij jou ook als vriend wil sta je samen tegen sterk tegen al je zogenaamde vrienden die het niet bij het rechte eind hebben hoor. Je bent geen vent met pap in de benen, maar een (jonge) mán met karakter!! Klasse, Gode bevolen.

Marijke Rots