Bijbelgetrouwe kerk in regio Gouda

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wij zoeken een Bijbelgetrouwe kerk in regio Gouda. Een gezonde gemeente waar we het Woord van God krijgen te horen. We willen graag een betrouwbare boodschap meekrijgen en leren. Is er een kerk, of kerken die u kunt aanbevelen?

Antwoord

Er zijn diverse gemeenten in de regio die in aanmerking komen. Uit eigen ervaring kennen we de hervormde gemeente van Waarder, de hervormde evangelisatie in Haastrecht en de HHG Waarder-Driebruggen. Deze kerkdiensten zijn ook op Youtube te bekijken.