Op het juiste moment vertellen

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Wanneer vertel je een potentiële vriend over grensoverschrijdend gedrag in je verleden?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Kort en krachtig: op het juiste moment. En wannéér dat is hangt van zoveel factoren af: als eerste al of de potentiële vriend een èchte vriend wordt aan wie je gedachten, gevoelens, zelfs de rest van je leven zou willen toevertrouwen.

Marijke Rots

Tags in dit artikel:

geheim