Dikke bult

Redactie Refoweb | Geen reacties | 08-01-2021| 08:00

Vraag

Sinds een paar dagen is er naast mijn hart een soort harde bobbel verschenen. Is dit gewoon een bot of wat anders? Moet ik me hier zorgen over maken of is dit normaal?


Antwoord

Vanaf deze afstand is het voor onze artsen best lastig om die bult te voelen of te bekijken. Ons advies: wip even bij je eigen dokter aan.

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2820 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Prozac en zwangerschap

Zijn er extra risico's verbonden aan een zwangerschap of is dit nadelig voor het kind bij een (langdurig) gebruik van het medicijn Prozac?
11 reacties
07-01-2010

Voogdijverklaring

Ik hoop voor ons en voor onze kinderen dat het niet nodig is, maar stel voor dat wij als vader en moeder komen te overlijden. Hoe kun je dan iets regelen vooraf, zodat jij wil waar de kinderen geplaat...
3 reacties
07-01-2012

Versluikte vorm van oikofobie

Help, mijn leven ontspoort compleet door mijn eigen denkvermogen! Een aantal jaren geleden mocht ik voor het eerst zien op Gods goedheid voor de mens. Dat was een tijd waarin ik zo vol en verzadigd wa...
Geen reacties
07-01-2019
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag