Dikke bult

Redactie Refoweb | Geen reacties | 08-01-2021| 08:00

Vraag

Sinds een paar dagen is er naast mijn hart een soort harde bobbel verschenen. Is dit gewoon een bot of wat anders? Moet ik me hier zorgen over maken of is dit normaal?


Antwoord

Vanaf deze afstand is het voor onze artsen best lastig om die bult te voelen of te bekijken. Ons advies: wip even bij je eigen dokter aan.

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2816 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Prozac en zwangerschap

Zijn er extra risico's verbonden aan een zwangerschap of is dit nadelig voor het kind bij een (langdurig) gebruik van het medicijn Prozac?
11 reacties
07-01-2010

Te mistig voor de kerk

Op oudejaarsdag wilden we 's avonds naar de kerk gaan en dit wilde ik ook heel graag, omdat ik dan God zou kunnen horen spreken door middel van de prediking. Maar het werd heel mistig en we konden nie...
Geen reacties
07-01-2020

Viervoudige Staat van Thomas Boston

Aan iemand uit de Ger. Gem. Op dit moment ben ik bezig in de Viervoudige Staat van Thomas Boston. Erg mooi, maar ook heftig. In het tweede hoofdstuk wordt bijv. de verdorvenheid van de menselijke natu...
1 reactie
07-01-2013
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag