Livestream dagopeningen

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Op dit moment worden er via livestreaming dagopeningen gehouden. Ik heb alleen kleinere kinderen en vraag me af of er ook scholen dagopening houden voor de allerkleinsten.

Antwoord

Over speciale dagopeningen voor de allerkleinsten (welke leeftijd?) is ons niets bekend. De HHK van Staphorst heeft op hun website een aantal verhalen voor kinderen online staan. Hervormd Genemuiden heeft vanaf 23 maart iets soortgelijks. En de Noachschool in Schoonrewoerd.

Of misschien is het Driestarjournaal iets:

Wellicht kunnen onze bezoekers ook nog aanvullen...

1 reactie
Naturel
https://creatiefkinderwerk.nl/henkieshow

Maandag tot en met vrijdag