Ann Voskamp

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik vind de boeken van Ann Voskamp mooi. Zijn deze reformatorisch gezien verantwoord (ik zie er geen kwaad in en heb er veel aan) of zijn er aandachtspunten?

Antwoord

Het RD heeft vorig jaar een vrij kritiekloos interview met Ann Voskamp gepubliceerd. Anderen hebben zich wat meer verdiept in de schrijfster en haar boeken en ontdekken een wonderlijk en ook onbijbels gedachtengoed.