Klachten wijzen op MS

drs. A. Meijer / Geen reacties

Vraag

Ik heb klachten die wijzen op MS, zoals doof worden, spierzwakte en doof gevoel in de armen. Ik ben al onderzocht, maar ze vinden niks. Wat kan ik nog doen?

Antwoord

Beste vragensteller,

Ik vind de vraag lastig te beantwoorden. De exacte klachten ken ik niet. Ik weet ook niet welke onderzoeken er gedaan zijn. Sommige klachten zijn niet zo goed te verklaren vanuit de kennis die wie nu van het lichaam hebben. Dat komt helaas vaker voor en is erg vervelend voor degene die het treft.

Soms heeft het zin om een tweede mening te vragen. Ik weet niet of dat in uw geval zinvol is. Dat laat ik graag aan uw huisarts over.

Vriendelijke groet,
A. Meijer, huisarts