Vragen over thuislezers

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Een vraag over thuislezers. Ik ken er niet een heel goed. Maar ik vraag mij wat dingen af. Worden de kinderen van deze mensen gedoopt? Kunnen ze zonder het Heilig Avondmaal? Zo ja mag dat wel? In de zin van: is het Bijbels? Veel plaatsen in de Bijbel wijzen op de onderlinge bijeenkomsten. De blijdschap die dat geeft en dat de Heere er Zijn zegen aan verbindt. Veel Psalmen spreken daar ook over. Dit is geen kritische vraag maar ik ben wel benieuwd.

Antwoord

Alle artikelen over dit thema vind je onder de tag 'Thuislezer'.