Droom op vakantie

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben nu op vakantie en lag met m’n neefje en een vriendin op bed. Midden in de nacht werd ik wakker nadat ik m’n vriendin had geschopt. Ze vertelden mij dat ik af en toe kreunde en allemaal dingen aan het fluisteren was. Ze konden niet verstaan wat. Voordat ik wakker werd, schopte ik m’n vriendin en zei “Wat doe ik met mijn leven?”. Wat is hier de reden van?

Antwoord

Er zijn diverse artikelen over dromen verschenen op Refoweb. Daar kun je vast meer mee.