Reformed Expository Commentary

Ds. A.T. Vergunst / Geen reacties

Vraag

Zou een predikant uit de Gereformeerde Gemeente kunnen aangeven of de commentaren reeks 'Reformed Expository Commentary' verantwoord-gereformeerd is?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vriend,

Ik heb een aantal van deze serie commentaren en ben in het algemeen heel tevreden met deze werken.  Het is zeker reformatorisch, maar misschien niet altijd met die diepe bevinding van de Heilige Geest zoals we gewend zijn in de bekende reformatorische werken. Toch van harte aanbevolen voor studie en raadpleging.

Hartelijke groeten,
Pastor A. T. Vergunst

Ds. A.T. Vergunst

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Gereformeerde Gemeenten
  • Woon/standplaats:
    Carterton (Nieuw-Zeeland)
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Bekijk ook:

Tags in dit artikel:

bijbelstudie