Moe na zaadlozing

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Als ik een zaadlozing heb gehad, ben ik niet alleen daarna heel moe. Maar ik merk dat ik ook de volgende dag nog heel erg moe ben. Is dat normaal?

Antwoord

Het is wel zo dat een man na een zaadlozing heel snel in slaap valt. Je leest zelfs wel eens dat een verkrachter in slaap valt op de plaats van het gebeurde. Maar dat je zelfs de volgende dag nog moe bent, is wel uitzonderlijk. Maar als je verder goed gezond bent, hoef je je er geen zorgen over te maken.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

zaadlozing