Jezus Leeft

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Wat vindt u  van de partij Jezus Leeft? Op Facebook staan ook filmpjes van deze jongen. Klopt dit allemaal? Is dit bijbels?

Antwoord

Typ de naam van deze partij eens in het zoekvenster bovenaan deze site en je vindt het antwoord.

1 reactie
Unionist
In één van de filmpjes, een interview met Riekelt Pasterkamp van Famil7, stelt de lijsttrekker dat de andere christleijke partijen het nooit over Jezus hebben, alleen hij. Dat klopt sowieso niet: Als je in het zoekvenster op christenunie.nl "Jezus" intypt, krijg je al bijna 5000 hits.