Bescheiden make-up

drs. I. A. Kole / Geen reacties

Vraag

Ik heb een vraag aan iemand van de Gereformeerde Gemeente over make-up... Ik heb in het “dossier make-up” gekeken, maar kon daar geen beantwoorder van de Ger. Gem. in vinden. Mijn vraag: Mag je make-up op als je het niet overmatig doet, maar alleen om je (bleke) huid een beetje meer kleur te geven? Ik vind dit erg moeilijk. Ik wil graag bekeerd worden voor zover een mens dat graag wil, maar een stemmetje zegt dan: doe dan eerst je make-up maar eens weg anders wordt je het nooit!

Antwoord

Een goed verzorgd uiterlijk is van belang, zo natuurlijk mogelijk en soms met bescheiden gebruik  van (hulp)middelen. Blijf jezelf! Zorg dat je je niets op laat dringen. Hoe voel je jezelf het  beste?

In de dienst van de  Heere, ook na ontvangen genade, gaat het om de eer van de God in je leven. Dien de Heere van harte en bidt om licht en wijsheid.

Drs. I. A. Kole

Lees meer artikelen over:

make-up