Aderontsteking

drs. J. de Jongh-van Hoof / Geen reacties

Vraag

Ik heb een aderontsteking in mijn been. Wat kun je daar het beste aan doen, wel veel beweging of juist niet? De berichten op internet zijn nogal tegenstrijdig. Hoe lang kan het duren en is het gevaarlijk? Hoe groot is de kans op trombose?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

In deze link, staat alles over een aderontsteking. De kans op thombose is afhankelijk van de plek en de grootte van de aderontsteking. Gewoon bewegen is prima!

Groeten,
José de Jongh-van Hoof

drs. J. de Jongh-van Hoof

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Zevende-dags Adventist
  • Woon/standplaats:
    Rijssen
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Huisarts

Tags in dit artikel:

medisch