Teletubbie Tinky Winky

Redactie Refoweb / 3 reacties

Vraag

Is die paarse Teletubbie (Tinky Winky) heel bewust als homo neergezet in de filmpjes?

Antwoord

Lees meer artikelen over:

tv
3 reacties
Tante Pollewop
O-oh!
Unionist
Je moet niet alles geloven wat er op internet beweerd wordt. Vooral bepaalde christelijke Amerikanen zien in alle tekenfilms seksuele propaganda. Zegt meer over henzelf dan over de films.
mortlach
Nou ja, die driehoek echter.... dat kan natuurlijk maar 1 ding betekenen!

Hij is een groot fan van het werk van Pythagoras!