Christelijke organisatie voor vrijwilligerswerk buitenland

Redactie Refoweb / 4 reacties

Vraag

Ik heb net mijn examens achter de rug en zou graag vrijwilligerswerk gaan doen in het buitenland. Weet iemand misschien een christelijke organisatie die dit kan regelen?

Antwoord

Zie voor het antwoord deze url en de tag onderaan dit artikel.

Lees meer artikelen over:

vrijwilligerswerk
4 reacties
Wilma
www.goeiehoop.nl of de fb-pagina van deze mooie organisatie ;-)
jaapenlinda
Beste vraagsteller,

Even googlen zal ongetwijfeld heel wat resultaten opleveren.
Een organisatie waar wij goede ervaring mee hebben is Latin Link.
Meer informatie te vinden op: www.latinlink-nederland.nl
Ze zijn in principe erg bereid om mee te denken.
Pompelmoen
Deze organisatie heb ik van zeer nabij meegemaakt en doet fantastisch werk! Van harte aanbevolen.
http://www.cpt-nl.org
Pompelmoen
(Toelichting: het gaat om de 'Christian Peacemakers Teams', die in conflictgebieden mensen op vreedzame wijze dichter tot elkaar probeert te brengen)