Gelijkenissen

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Jezus sprak in gelijkenissen opdat ze zich niet zouden bekeren. Wiens schuld is het dan dat ze niet bekeerd worden? Bij Jezus…Hij wil niet iedereen bekeren dus is Zijn nodiging tot iedereen niet oprecht.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

Tags in dit artikel:

gelijkenis
1 reactie
CrA
Jezus nodiging niet oprecht? Wil je Hem van onoprechtheid beschuldigen? Dit is Godslasterlijk. Je vraagt: " Wiens schuld is het dan dat ze niet bekeerd worden? " Dat is eigen schuld, omdat men zich niet wil bekeren. De liefdevolle en oprechte nodiging van bekering en geloof blijven verwerpen en de Heilige Geest blijven tegenstaan, is een proces. En dit proces kan een keer irreversibel worden, in dit leven al. Wees gewaarschuwd. Bekeer je nu en geloof het evangelie.