Geen reactietijd meer

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik wil reageren op een stuk, maar de termijn van een maand reactietijd zit erop. Hoe kan je dan een discussie hebben?

Antwoord

Niet. De reactiemogelijkheid bij de vragenrubriek is niet bedoeld voor discussie, maar voor opmerkingen die het antwoord van het panellid zinvol aanvullen, zulks ter beoordeling van de redactie. Voor een inhoudelijke discussie m.b.t. de vraag of het antwoord hebben we ons forum. Mocht je alsnog een zinvolle bijdrage hebben inzake het gegeven antwoord, kun je vragen of de redactie deze wil plaatsen. Je kunt dan mailen naar vragen@refoweb.nl Je bijdrage mag niet in strijd zijn met het gegeven antwoord. Zie de voorwaarden bij het reactieformulier voor het plaatsen van een bijdrage.