Meten, weten en vergeten

Ds. H. van den Belt / Geen reacties

Vraag

Prof. dr. H. van den Belt houdt een serie lezingen genaamd “Meten,weten en vergeten.” Zijn deze lezingen later ook op internet te beluisteren? Komt er ook een gelijknamig boek uit en zo ja wanneer?

Antwoord

Het is de bedoeling dat de lezingen in boekvorm uitkomen na de zomer D.V. De lezingen zijn niet te beluisteren via internet.

Groeten,
Ds. H. van den Belt