Moe van alles

P.M.G.P. Bos / 1 reactie

Vraag

Ik zie het leven niet meer zitten, ben zo moe van alles. Elke dag weer een gevecht leveren om vol te houden. Het liefst zou ik de hele dag in bed blijven omdat mijn energie totaal op is. Wat moet ik doen?

Antwoord

U moet beslist uw huisarts raadplegen en uitsluiten dat er iets lichamelijks aan de hand zou kunnen zijn. Mocht dat niet het geval zijn, kan hij u verwijzen naar iemand die u psychisch weer op weg kan helpen.

Veel sterkte,
P. M. G. P. Bos

1 reactie
Jans1988
Lieve vraagsteller/vraagstelster!

Ik herken dit zo goed, alle energie is weg...je voelt je moe/futloos en alles lijkt uitzichtloos! Ik ben aan het opkrabbelen uit een angststoornis, ik was (en soms nog) een hele negatieve denker, die alles op zichzelf betrok waardoor alles angstig werd en ik per dag wel 2 paniekaanvallen had!

Graag wil ik je adviseren om de hulp in te schakelen van een psycholoog, die kan je helpen weer positief op te staan zodat je kan genieten van elke dag die God je geeft! Alles om je heen is zo mooi, we mogen blij zijn met wat we krijgen, hoe moeilijk en zwaar alles soms valt!

Ik denk echt dat jij het kan, ik dacht dat ik niet meer wilde leven, maar ik ben er nog, gespaard en bewaard voor grote zonden die door mijn hoofd gingen! Is dat geen wonder?

Ik wil je heel veel sterkte wensen en weet zeker dat jij ook kan vechten en straks weer kan genieten van mooie dingen die op je pad komen!

Een warme groet van Jans1988