Gezocht: Christelijk groepje voor dagje uit

Redactie Refoweb / 7 reacties

Vraag

Ik ben een vrouw van 51 jaar, ben ongetrouwd en woon bij Dordrecht. Ik voel me best wel alleen en wil graag een groepje om me heen hebben met christelijke mensen waar ik dagjes mee uit kan. Bijvoorbeeld wandelen/fietsen, een stad bezoeken o.i.d. Het probleem is dat ik niet weet waar ik op internet deze oproep kan plaatsen. Misschien is er wel een site voor. Dan wordt mijn netwerk ook groter. Wie kan me hierbij helpen?

Antwoord

Beste vraagsteller,

We hebben geen idee of er zo'n contactgroep of site bestaat, maar het is relatief eenvoudig om er een te starten. We plaatsen je vraag op ons forum, waar bezoekers kunnen reageren en e.v. met suggesties kunnen komen. Reageren kan tevens onder dit antwoord.

Redactie Vragenrubriek

7 reacties
mieptruus
Beste Vraagsteller
http://www.funkyfish.nl/uitagenda/
misschien is dit wat..............

Kijk eens bij omliggende kerken/ gemeentes.
rednas
Hallo mevrouw, ik weet geen site hiervoor, maar ik wil mezelf
wel beschikbaar stellen. Ik ben een vrouw van 44 jaar en ik woon in Alblasserdam,
dus ook dicht bij Dordrecht. U kunt mijn mailadres eventueel navragen bij de redactie.
Dinand
Hallo vragenstelster

Ik denk dat je hier op de goede plek zit om deze vraag te stellen.
Wie weet zijn er meer mensen die dit graag willen en met deze vraag zitten.
En het kan heel gezellig zijn om mensen te ontmoeten hier van refoweb.

Er kunnen serieuze gesprekken vanuit komen en er zijn ook mensen waar je veel mee kunt lachen.

Wie hier interesse in heeft kan zich aanmelden.

Daniel zal ook nog wel reageren :--))
Dinand
@mieptruus
Ik vind het nogal ingewikkeld het forum, ik heb er op gezocht om wat te zoeken.
Misschien zijn er nog wel meer mensen die hier een probleem mee hebben.
Ik zal me nog eend eens verdiepen hoe het allemaal werkt.
Hermanus
Dag mevrouw,

Ik ben getrouwd met een vrouw van tussen de 50 en 55 jaar.
Ook heeft zij eigenlijk geen echte vriendin waar ze eens mee kan winkelen, een dagje uit of wandelen/fietsen.
Ik ben zelf niet zo goed ter been, dus misschien lijkt het u iets om met haar kennis te maken?
Wij wonen aan de overkant van Dordrecht.
Als u wilt reageren, misschien dan via de redactie van refoweb die mijn mailadres wel zullen hebben.

Met vriendelijke groet,

Hermans
Daniel
Dinand heeft gelijk, maar........het moet geen vertoning worden van zielige gelovigen die troost zoeken bij elkaar. Het moet dan een sprankelend iets worden, lachen, genieten en vooral veel praten met elkaar.
Dan doe ik wel mee en mijn vrouw en kinderen hebben geen keuze, ik ben de baas in huis......, nou ja...., het zal wel leuk worden denk ik, vrouw en kinderen kennende. Jeugdherberg of zoiets?
EsDee
Niet om de vraagsteller aan te willen vallen maar sluiten we ons als "refo's" niet te veel op in ons eigen clubje?

Hoe kunnen we een zoutend zout zijn als we bijvoorbeeld alleen op vakantie gaan met gelijkgestemden? Gaat dan heen in de wereld en predik het Evangelie! Dit is vast geen boodschap geweest voor alleen de apostelen.

Fijne vakantie.