Echtscheiding

Redactie Refoweb / 3 reacties

Vraag

Wat zijn gegronde argumenten om te scheiden, als er geen uitweg meer is?

Antwoord

Gebruik voor het vinden van het antwoord het zoekprogramma in onze vragenrubriek. Zoekwoord: echtscheiding.

3 reacties
Welkom
Blijf altijd het huwelijksformulier lezen!!!
Daniel
Eigenlijk geeft vragensteller/ster zelf al het antwoord: 'als er geen uitweg meer is'.
Of is 'als er geen uitweg meer is' geen valide argument?

Scheiden blijft altijd een trieste gebeurtenis, vooral als er kinderen bij betrokken zijn.
Het merendeel van de mensen die gaan scheiden beseffen dat, is het niet voor de scheiding dan wel er na.

Scheiden is zo'n moeilijk 'iets', ik kan niemand hierin adviseren, iedereen zal dat zelf moeten uitzoeken, hoe moeilijk ook.
Wiepie
Ja, scheiden mag in sommige gevallen. Lees de Bijbel en met name de Tenach maar eens.