Evangelisatiefolder gezocht

Ds. J. Roosenbrand / 4 reacties

Vraag

Graag zou ik aan onkerkelijke mensen een evangelisatiefolder geven waarin duidelijk de wet en het evangelie wordt verteld. Hebben jullie tips waar ik deze folders zou kunnen bestellen? Liefst ook een folder waarin wordt verwezen naar nazorg of waar mensen een Bijbelcursus kunnen bestellen. En ze moeten ook niet te duur zijn zodat ik ze zelf kan bekostigen. Folders kan ik bijv. in een restaurant geven na het eten, of aan een medepassagier tijdens het reizen in het OV etc. Dus het moet echt een korte, maar krachtige samenvatting zijn van waarom het evangelie goed nieuws is. Bij voorbaat hartelijk dank.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vragensteller,

Een hele praktische vraag. Je kunt natuurlijk denken aan de recente glossy MEER. Misschien een beter idee: verschillende evangeliën zijn uitgegeven in een apart boekje met leesbare lay-out. Je kunt verder ook eens rondneuzen op de website van de izb. Of op een andere site natuurlijk. Of eens langsgaan bij een evangelische boekhandel. Er zijn trouwens ook verschillende on-line cursussen beschikbaar. Verder staat er natuurlijk ook niet voor niets in Gods Woord dat je zelf een leesbare brief bent (2 Kor. 3:3) en dat het Woord dat je uitdeelt moet samengaan met de daad (Jak. 2:16!).

Gods zegen toegewenst,
Ds. H. J. Roosenbrand

Ds. J. Roosenbrand

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Gereformeerd Vrijgemaakt
  • Woon/standplaats:
    Hoofddorp/Haarlemmermeer
  • Status:
    Inactief

Tags in dit artikel:

evangelisatie
4 reacties
rotterdam1
http://www.alpha-cursus.nl/
EVA
Dit moment populair de Waarom kerst DVD kijk op de site van Agape
juni
op het slotplein, in capelle aan de ijssel bij mijnheer Schouten.prachtige folders etc.
MUS
Kijk eens op http://www.uithetwoordderwaarheid.nl/catalogus/38-evangelisatie