Uniform dragen

Redactie Refoweb / 24 reacties

Vraag

Graag wil ik de volgende vraag stellen. Waarschijnlijk ga ik de opleiding volgen voor tandartsassistente. Een vriendin van mij is tandartsassistente. Zelf ben ik tegen het dragen van een broek, maar als tandartsassistente moet je een uniform dragen (jasje en broek). Kan het zijn dat je daarom een bepaald beroep niet mag uitvoeren? Of moet je het uniform alleen aan op je werk, en daarbuiten weer de gewone kleding? Ik vindt het best lastig hoe ik hier op een bijbelse manier mee om moet gaan.

Antwoord

Zie voor het antwoord deze url.

24 reacties
Daniel
@lies, we verschillen niet zoveel van mening en @Roozemond heeft gelijk, wij (dus ik ook) moeten elkaar leren respecteren en ik respecteer alle liesen en Roozemonds in hun mooie rokken.
Roozemond
@Daniel, kijk, daar heb je wat aan, hopelijk volgen er nog velen;-)
karlo
oké ik sluit aan
solide
vragensteller, er zijn altijd uniform jasjes met een rok, en uniform jurken te koop.in ons vrije nederland kan niemand jou weerhouden van dameskleding. wel je bespotten dat je zo gekleed wilt gaan!maar..dat is hel vak van mensen die bij de waarheid zijn grootgebracht, en nu anders denken. maar en wereldmens neemt jou met principes enal hoor!blijf jij respectvol. geen tandart kan jou weigeren .