Vriendin wil verkering uitmaken

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Mijn vriendin wil de verkering uitmaken, maar ik niet. Ze houd aan de ene kant ook nog van mij. Wat moet ik doen en zeggen als we hier een gesprek over hebben?

Antwoord

Beste vraagsteller,
Wat je moet zeggen? Vraag eens wat die "ene kant" betekent! En vraag dan ook maar meteen naar de "andere kant". Liefde kan niet half/half bestaan! Helaas is het ook niet genoeg om een verkering in stand te houden, want daar zijn nog steeds twee partners voor nodig die beiden ten volle willen investeren in hun relatie!

Jammer voor jou als zij niet verder wil. Je zult dat waarschijnlijk slechts moeten accepteren.

Sterkte ermee!
Marijke Rots

Ps. Je mag uiteraard wel verdriet hebben over een stukgelopen relatie!

Lees meer artikelen over:

uitmakenverkering