Meningen verdeeld over zelfbevrediging

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mag zelfbevrediging? We hebben dit op de jeugdvereniging besproken en de meningen waren verdeeld. Wel konden we er open en eerlijk over spreken. Maar wat zegt de bijbel ons over dit onderwerp?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Op zich vind ik het erg goed dat jullie er op de jeugdvereniging met elkaar open en eerlijk over hebben gesproken. Dat is al fijn, want als je er zo samen over praat dan zie je ook dat je zeker niet de enige bent die er mee zit, maar dat het iets is waar heel veel jongeren mee worstelen.

Voor de rest verwijs ik je naar de antwoorden op andere vragen over zelfbevrediging (zie de tag onder dit artikel, red.) in deze rubriek.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

zelfbevrediging