Gevoelige eikel

drs. A. Meijer / Geen reacties

Vraag

Als mijn man en ik seksueel contact hebben dan is de eikel van mijn man heel erg gevoelig. Elke aanraking is er haast een te veel. Dit heeft grote gevolgen voor ons seksleven, mijn man gaat seks soms zelfs uit de weg. Is deze gevoeligheid normaal? Kunnen we er wat aan doen? Ik heb best hoge verwachtingen van seksualiteit; mijn man een stuk minder. Het zorgt in ons huwelijk voor veel stress. We hebben er al veel over gepraat, maar er verandert weinig. Heeft u tips?

Antwoord

Beste vragenstelster,

Je man heeft een overgevoelige eikel. Dat komt vaker voor. Wat goed kan helpen is om de eikel meer te ontbloten. Bijvoorbeeld met teruggetrokken voorhuid in de onderbroek. Aan het begin is dat erg gevoelig maar hierdoor komt er als het ware meer 'eelt' op. Aanraken is daardoor op den duur veel minder gevoelig.

Vriendelijke groet,
A. Meijer

Tags in dit artikel:

penisseksualiteit in het huwelijk