Houden van

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben bang dat als ik een vriend heb, niet weet of ik wel echt van hem hou. Ik weet eigenlijk niet echt wat "houden van" is.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Als je eenmaal verkering hebt, zul je zien dat de ander ook zijn/haar fouten heeft, dat sommige dingen zelfs kunnen tegenvallen. Als je een dag somber bent, merk je dat je liefdegevoelens ook minder zijn. Zit je lekker in je vel, dan zijn die gevoelens sterker.

Houden van wil zeggen dat je je veilig weet bij elkaar, elkaar vertrouwt, er samen voor wil gaan. Houden van is niet alleen een gevoel, maar ook een keuze die je maakt. Je kiest voor hem en dan ga je er ook voor.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten