Foto's verwijderen

C. M. Chr. Rots - de Weger / 1 reactie

Vraag

Mijn verkering is uit. Mag ik van haar vragen of ze alles van mij verwijdert? Foto's en dergelijke van de computer. Ik vind het geen fijn idee als ze daar nog naar kan kijken.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Vrágen mag je dat natuurlijk wel, eisen echter niet! Het is aan háár of zij je foto’s, brieven, mailtjes of weet ik wat vernietigt. Misschien wil zij een en ander wel bewaren omdat háár gevoelens anders zijn dan die van jou!

Een hartelijke groet,
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

verkering
1 reactie
zandkasteel
Waarom verwijderen? Het is toch een periode in je leven geweest, waar je blij of verdrietig/boos op terug kijkt, maar toch een periode.
Ook al verwijder je de foto's, je kan die tijd niet uitwissen en later ben je misschien blij met die foto's.