Veel snoepen

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Ik snoep heel erg veel. Heeft dit echt duidelijk slechte gevolgen voor je gezondheid?

Antwoord

Alles is relatief in het leven. Wat is 'veel' snoepen? Wat bedoel je met 'snoepen'? Hoe is je gewicht? Heb je een voldoende gevarieerd dieet, etc. Allemaal vragen om eens met de huisarts of een diëtist te bespreken. Ik kan er niet veel meer op antwoorden.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medisch