Hevige hartkloppingen

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Ik ben een vrouw van 40 jaar. Ik heb vooral na het middageten (brood) hevige hartkloppingen. Heb er zoveel last van dat ik dan bijna niet hardop kan voorlezen uit de Bijbel. Ben op dat moment ook erg moe. Dit duurt meestal een half uurtje, daarna moet ik vaak nodig plassen. Is er een medische verklaring voor dit vreemde verschijnsel?

Antwoord

Ik heb zo geen duidelijke verklaring. Mogelijk is er een relatie met een bepaald type voedsel, je zou dan aan een voedingsallergie kunnen denken. Je zou dus kunnen kijken of er verband is tussen het type voedsel en het al dan niet optreden van de klacht.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medisch