Bultjes in keel

drs. N. Wolswinkel / 1 reactie

Vraag

Ik heb al twee dagen het gevoel dat ik wat achter in mijn keel heb zitten. Wel zie ik allemaal kleine rode bultjes achter in mijn keel. Wat kan dit zijn en wat is hier aan te doen, want het voelt wel vervelend?

Antwoord

Het zal duidelijk zijn dat hierover via de mail weinig zinnigs over te zeggen is. Wanneer dit langer duurt is het een reden voor een bezoek aan de dokter.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medisch
1 reactie
teddy
Misschien zijn het je amandelen die wat opgezet zijn? alhoewel dat vaak wat grotere bultjes zijn..