Grote boodschap

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Tijdens de periode dat ik ongesteld ben moet ik altijd vaker naar de wc voor de grote boodschap. Vaak is deze dan ook wat zachter/brijeriger. Kan daar een verband tussen liggen en zo ja, welke?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Wanneer je het verband hebt gemerkt, zal dat er zeker zijn. Ik heb er geen preciese verklaring voor, maar het zal met de hormonen te maken hebben. Het lijkt me onschuldig, meer wat eigenaardig. Wanneer er geen verdere klachten zijn, lijkt me verder onderzoek niet nodig.

Drs. N. Wolswinkel

drs. N. Wolswinkel

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Veenendaal
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Huisarts

Tags in dit artikel:

medisch